Výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice: asistent/asistentka starosty

ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA – DOLNÍ POČERNICE

zastoupený Mgr. Editou Hejdovou vyhlašuje dne 13.12.2022 výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice: asistent/asistentka starosty.

Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou se zkušební dobou jednoho měsíce.

Pracovní úvazek:  40  hodin týdně.

Předpokládaný nástup: dle dohody

Náplň práce:

  • administrativní činnosti a spisové agendy starosty, odpovědnost za přípravu materiálů a usnesení na jednání RMČ a ZMČ,
  • vyřizování agendy, spojené  s gescí starosty v RMČ,
  • agenda spojená se členstvím v Národní síti Zdravých měst ČR,
  • koordinátor Místní agendy 21,

      -     vedení agendy související se správou hřbitova,                                                                                 

      -     souhrnné zajišťování přístupových práv konkrétních uživatelů pro vstup do informačního systému

            datových schránek včetně souhrnné správy elektronického podpisu a elektronických značek.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let;

b) způsobilost k právním úkonům;

c) bezúhonnost.

             d) občanství České republiky, popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,  

                 který ovládá český jazyk

Požadované vzdělání:

                • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou

               • praxe v oboru vítána
Platové zařazení: dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů. 10 platová třída podle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky).  

Požadované znalosti a dovednosti:

•  zkušenosti z oblasti vedení sekretariátu

               organizační schopnosti a dovednosti,

            •  práce na PC (Windows, Excel, Internet, atd.)

•  znalost administrativních prací, schopnost samostatné práce a rychlé orientace v pracovní

   problematice, schopnost vstřícně jednat s veřejností, ochota se dále vzdělávat                                            

Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení, kterou se rozumí samostatný doklad, jehož náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, jsou:

• jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu,

• číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)    

• datum a podpis.

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

• životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních od jednotlivých  dnů, měsíců a roků

• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

• doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie)

• telefonní spojení nebo e-mailová adresa

souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona o ochraně osobních údajů

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 29.12.2022 do 11.00 hodin poštou nebo osobně do podatelny Úřadu Městské části Praha – Dolní Počernice, Stará obec č. 10, 190 12 Praha 9.

Obálku, prosím, adresujte:

Městská část Praha – Dolní Počernice, k rukám tajemnice úřadu, Stará obec č. 10, 190 12 Praha 9.

Uzavřenou obálku označte slovy: „Výběrové řízení – „asistent/asistentka starosty“.

Podrobnější informace o náplni práce podá: Mgr. Edita Hejdová – tajemnice ÚMČ, tel. 281021091

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

    Mgr. Edita Hejdová

tajemnice ÚMČ Praha – Dolní Počernice

Osobní doklady po skončení výběrového řízení je možno do 15 dnů osobně vyzvednout u tajemníka ÚMČ Praha - Dolní Počernice, jinak po této lhůtě budou skartovány.

Příloha: 
PřílohaVelikost
PDF icon vr_sekretariat_starosty.pdf183.23 KB